Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

niedziela, 4 listopada 2012

kolejny start

Nie powiem ile miesiecy juz walcze z zalozeniem bloga i zawsze cos staje mi na przeszkodzie. To brak czasu, to znow komputer pada... zawsze cos. Jednak dzis zmobilizowaly mnie dwa super blogi poprzez zorganizowanie przez dziewczyny super candy. Aj, jakiez tam cudenka mozna wygrac. Oczywiscie majac szczescie, a tego akurat mi brakuje. Ale co tam. Nie wiem jak bedzie dalej, ale mam nadzieje, ze uda mi sie co jakis czas cos napisac, bo tworzyc, tworze kazdego dnia. A ze niebawem Weihnachtsmarkt, postanowilam sprobowac swoimch sil i wystawic moje dotychczasowe prace na targach. A noz widelec komus cos przypadnie do gustu.
Tak czy siak - witaj swiecie blogerow!!!!! Biore sie do dziela !!!!

1 komentarz:

  1. Ja też się cykałam, a ostatecznie do założenia bloga zmobilizowało mnie jedno wyjątkowo atrakcyjne candy, oczywiście którego wcale nie wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń