Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

piątek, 16 sierpnia 2013

70. post :)

Kolejna gotowa czapa, tym razem w wydaniu iscie dziewczecym. Udalo sie ukonczyc, wiec czas zmykac po dzieci do przedszkola i pedem na poczte. Milego i kreatywnego dnia Wam zycze i wiadomo - dziekuje za mile komentarze !!!!







2 komentarze:

  1. slicznosaci,, szkoda,ze ze mnie beztalencie szydelkowe, bo widziualabym takie cudne czapeczki na glowkach mojej coreczki i mojego synusia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolorystycznie.Gratulacje 70 post :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń