Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

niedziela, 22 września 2013

zaproszenia

Dokonalam wlasnie absolutnego zakonczenia serii zaproszen na Chrzest Sw. Szesc roznych prac w niebiesko szarych barwach typowych dla chlopca. Jako ze papiery niebieskie sa u mnie na wykonczeniu, musialam kombinowac zeby wyrobic. Udalo sie, ufff. Dziesiatki papierow na stanie, a akurat tego konkretnego koloru jakos brak. Trzeba bedzie uzupelnic jednak zapasy w najblizszym czasie.


 









Czas teraz uporzadkowac caly majdan, bo jakos tak wszystko sie pomieszalo :) Pozniej bede weekendowac :) Niewiele juz tego weekendu mi chyba zostalo :)

Dziekuje za odwiedziny :) I tym bardziej za mile komentarze.


Niebawem rozwiazanie tagowej zagadki. Kombinujecie, kombinujecie.... i nic :) A juz tak blisko :) 

7 komentarzy:

  1. Niebieski kolor u mnie ostatnio ulubiony. Pięknie są te zaproszenia i wyobrażam sobie jaki ogrom pracy w nie włożyłaś. Gratuluję, bo wyszły idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym potrzebowała kartki miałabym poważny problem ,bo wszystkie są śliczne i tak dopieszczone :)Spokojnej nocki życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw kolorów piękny,wykonanie perfekcyjne,kompozycja na szóstkę;)Przepiękne zaproszenia jednym słowem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zaproszenia :-) I każde inne - super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sliczne! Kobitko,Ty czego sie nie chwycisz to cudnosci same wychodza :-) Piekne kolorki,wykonanie perfekcja,wielkie brawa !

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zaproszenia robisz !
    u mnie konkurs;*

    OdpowiedzUsuń