Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

wtorek, 4 lutego 2014

Hahaha, ale jaja

Jaja i to nie małe, bo pisanie dwóch postów jednego dnia nie zdarzyło mi się bardzo dawno. Nie chciałam jednak mieszać tematu szydełkowej torebki z jajkami. Szydełkowe tworki jajeczne powstały kilka dni temu, jednak z racji tego że w ostatnim czasie dużo się u mnie dzieje, a nie mam niekiedy weny do pisania postów, jakoś nie było okazji do prezentacji. Czerwony ażurek powstał na podstawie schematu, niebieski zrobiony na oko na podstawie identycznego, znalezionego w sieci, natomiast trzy pozostałe są wyłącznie wytworem mojej własnej wyobraźni.








Zdarzyło mi się w końcu skrobnąć jedną kraszankę. Na początek jak to zwykle u mnie, coś prostego, oznaczonego datą, żebym nie zapomniała jaki mamy teraz rok.
 Muszę się w końcu zabrać porządnie za ten rodzaj pracy, bo na święta zostanę z niczym, a normę coroczną powinnam wyrobić. W końcu w sezonie to spory zarobek dla mnie.  
Nie będę Was zanudzać długimi wywodami wrzucam szybko fotunie i już mnie tu nie ma.





Na zakończenie, specjalnie dla Danutki  tłumaczenie słowa "lelawy". Lelawy, czyli  wiotki, niestabilny. Buziaki

11 komentarzy:

  1. śliczne pisanki i uwielbiam czarne a mało kto je robi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna pisanka!!! Podziwiam bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne jaja' jednak kraszanka powala, to dla mnie zupełnie czarna magia.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. Martusiu kochana miały być jaja a nie piękne szydełkowe jajeczka. Kraszanka jest boska,kiedyś też skrobaam troszkę ale nie tak ładnie jak Ty.Na dziś to mi u Ciebie atrakcji już starczy ,za dużo się napatrzalam na te cudeńka bo i tu ,że o fejsie nie wspomnę, tam była skarbnica w jednej pigułce.Trzymaj się i do następnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe ale dostrzegłam tam cudowny żonkilek szydełkowy, jeszcze takiego nie widziałam,

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie jak widzę już wielkanocnie. Piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jaja, a żonkil jak żywy:)

    OdpowiedzUsuń