Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

sobota, 1 lutego 2014

skarbczyk księżniczki

Luty, to oczywiście miesiąc z walentynkami w tle. Pozostając w tematyce gazetowych rurek i uskuteczniając recykling, stworzyłam walentynkę dla córci. Wyczarowałam serduszkowe pudełeczko na skarby mojej małej damy, która bardzo lubi świecidełka i korale, tak bardzo, że większości nie mogłam znależć w całym dziecięcym majdanie. Największą zmorą są oczywiście /pierdzionki/ które ze swoimi gigantycznymi gabarytami chowają się w kąty wszelakie. Teraz powstało pudełeczko, w którym mam nadzieję dziecię moje będzie ukrywało swoje skarby, oczywiście jak już wszystkie znajdziemy. Bazą jest pudełko po czekoladkach oklejone gazetowymi rurkami, malowane akrylami i zdobione uroczą serwetką. Do tego drobna koronka, szydełkowe łańcuszki, kwiatuszek z listkiem i kordonek tworzący delikatne paseczki na bokach wieczka. Pudełeczko wyłożone jest mięciutkim ciemnozielonym pluszem. Całość pomalowana lakierem bezbarwnym.











12 komentarzy:

  1. Przerabianie pudełek to moja specjalność ,ale widzę że nie tylko ,bo Tobie Martuś też idzie świetnie.
    Dla księżniczki będzie to cudna walentynka.
    Cmok ,cmok jak na pudełeczku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Ty moja zdolniacho!!!!!buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta zmiana, lubie takie przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Moje serduchowe pudło ciągle czeka na metamorfozę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tak późno,bo wczoraj do późna szalałam na fejsie;))
    Zbierajmy wszystko co się da przerobić i odnowić,dopóki nam miejsca w domu starczy i dopóki rodzina nas nie wywali;))
    Jak widać po Twoim pudełku opłaca się to robić;))
    Jesteś bardzo zdolna Martusiu ,potrafisz pięknie robić w tak wielu technikach;)
    Pudełeczko jest urocze,no a te koronkowe dodatki sam miód;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko! :-) I jak ładny bannerek!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki piękny i szlachetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna szkatułka i serwetka super tutaj pasuje:)

    OdpowiedzUsuń