Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Żyję !!!

Koleżanki moje kochane, obserwatorki, podglądaczki i podglądacze !!!!
Melduję posłusznie, że wciaż żyję. Jakoś jeszcze dycham, pomimo wysokich temperatur i potwornej duchoty. Niebawem coś w końcu pokarzę, bo nawet jest co, ale jakoś pozbierać się nie mogę czasowo od dłuższego czasu. Pomijając wyleganie na słońcu, chlapanko na basenie i moczenie w fontannach, mam jeszcze całą masę innych obowiązków. Do tego w końcu zawędrowałam na kurs językowy, więc czasu mam naprawdę malusienieńko :)

Buziam Was mocno !!!!!!

5 komentarzy:

  1. W koncu sa wakacje trzeba dac sobie troche luzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba też zniknę na jakiś czas.
    Tak jak mówi Szymka,są wakacje i należy nam się odrobina ,,nicnierobienia'';)
    Ich freue mich auf Ihre neue Werke;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Martuś fajnie że się zameldowałaś, bo już się martwiłam , że coś sie stało ,ale jak to tylko wakacje to odpoczywaj .
    Tylko jak Wszystkie zrobicie sobie wakacje to strasznie smutno tu będzie ;-((((. Dajcie choc czasem jakis znak z leżaczka .
    A ja chyba jakas chora jestem , bo wcale nie mam ochoty na blogowe wakacje. W tym tygodniu pojawią sie co najmniej trzy moje nowe prace :-))) A może jednak słonko mi za bardzo przygrzało na dekel w tej Turcji i dlatego tak mam ????????? No nic z wariatami trzeba ostrożnie to wiecie jak by co nie drażnić :-)))
    Buziaczki wielkie dla Ciebie Martuś. Pozdrówka z Sachary w Polsce
    Karaibów w Polsce .

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze wyobraź sobie,że ja też jeszcze żyję i też mało czasu spędzam na blogach ,bo nie mam czasu.Za to jak przysiądę to piszę i piszę te komenty,że szału można dostać.I tak już minęła ponad godzina a u mnie nadal końca nie widać .
    Martuś jeszcze jedna sprawa,ani mi się waż opuścić wyzwanie,bo z tego co gdzieś mi mignęło taka opcja się pojawiła.PO prostu nie możesz tego nam zrobić ,Ostatnio miałaś 4 miejsce więc może i podium Cię nie ominie tym razem ,ja tam wierzę w Twe zdolności .
    Buziaczki złociutka :)

    OdpowiedzUsuń